Wordpress Challenges

‘n Mooie Blog Toekenning

Dis so lanklaas wat ek iets hier geskryf het. “Life is what happens while we’re busy making plans.”

As mens vir alle praktiese doeleindes besef jy is verby die halfpad merk in jou lewe, dan raak tyd kosbaar. Dan probeer jy alles lees wat jy nog wil lees, alles sien wat jy nog wil sien, alles ervaar wat jy nog wil ervaar. Dan vergeet jy soms om te “touch base”.

Ek het al so vir hierdie blog gesit en kyk en gedink dalk moet ek dit net delete, maar ek is ‘n sissie as dit by sentimentele goed kom. En die blog kan maar net hier lê, dit vat nie spasie op nie.

Deur die jare het ek geleer om lig aan materiële goed deur die lewe te reis. Dis hoekom ek so bitter dankbaar is vir tegnologie, vir e-boeke, die internet, dat ek die wêreld met my kan saamdra in een sak. Soos een van my jonger kollegas nou een dag opgemerk het; “maak nie saak waar julle my los nie, solank daar net wi-fi is.”

Nou ja, eintlik dwaal ek af. So nou en dan kom sleep ‘n wolf (of twee) my uit my grot, sleep my terug hier na my blog toe.

Dankie Wolfman, vir my nominasie. En jammer ek het so lank gevat. Dis ‘n groot eer dat jy aan my gedink het🙂

Soos alles, is daar natuurlik reëls verbonde aan hierdie toekenning

Ek moet dankie sê vir die person wat my genomineer het… Dankie weer Wolfie!

Ek moet hierdie mooi logo hier opsit:

one-lovely-blog-award

Ek moet 7 feite / geite oor myself deel

En ek moet 15 ander bloggers nomineer wat ek bewonder, en hulle moet dan weer dieselfde as hierdie op hul eie blogs doen.

Nou ja – 7 feite / geite oor my:

  1. Ek hou nie van die winter nie en ek hou ook nie van baie sterk wind nie – dit maak my bang en ek kan nie slaap as die wind baie sterk waai nie.
  1. Ek het OCD – ek tel trappe, ek verdeel my lekkers eers in kleure voor ek dit eet.
  1. Ek dra ‘n “stud” in my linkerwenkbrou (wanneer ek nie werk nie) – al vanaf 19 Oktober 2001 – toe Big Brother 1 uitgesaai is. Go figure😉
  1. Ek kan nie stryk nie, wil nie stryk nie, sal nie stryk nie. En koop verkieslik klere wat ek nie hoef te stryk nie
  1. Ek hou nie van roomys nie en ook nie van pasteie nie.
  1. Ek kan nie sink (in water) nie.
  1. Ek sal elke dag van my lewe waatlemoen eet as ek kon.

15 Blogmense wat ek altyd lees (en om net 15 uit te sonder is soos om tussen jou kinders te moet kies). Daar is ook party van julle wat te lanklaas geskryf het (sê die pot vir die ketel)

Maankind – my teenpool😀

Elfie – my ander berg se suster – jy moet meer skryf Elfie, BAIE meer

My favourite dominee / ruiter / donkie

Louwie

Vlooi – waar is jy?!

Murphy

Skoor

Nie sommer net Jane nie

Die Merrie

Toortsie, Kameel en Bokbaaivygie

Newsferret

Rolbos

Skemer

Harmony

Namibkind

En daar is nog wat ek nie kan help om te noem nie – ja ja ek weet – 15, maar vandag kan ek bietjie nie tel nie😉

Dirkie

Riette Roos

Scrapydo

Vuurklip

Hope

Humoring the dark

Dankie vir almal hierbo genoem – julle verryk my lewe met julle skrywes. Party vanjulle ook in die regte lewe🙂 En ook die wat nie genoem is nie, daar is nog BAIE ander waar ek gereeld lees. Moenie ophou skryf nie – en ja, ek sal probeer ook meer gereeld skryf.

21 thoughts on “‘n Mooie Blog Toekenning

  1. “Baie geluk “is seker in orde, alhoewel “baie dankie” myns insiens meer gepas is. Ek geniet jou sêgoed en steel gereeld van jou wysheid om my verantwoordelikhede te voed, my siel tot aanvaarbare vlakke bedaard te hou.

    1. Ek wou jou nomineer, maar was nie seker hoe jy sou voel daaroor nie. Nie almal wil altyd saamspeel nie, maar nou weet ek beslis vir volgende keer😀

  2. Baie dankie vir toekenning. Ek dink die ouens wat nie so baie het om dit aan uit te deel nie kan net darem in n pos die 7 ekstra feite/geite gee net vir ouens wat nie daarvan weet en belangstel om te mag weet!

  3. Dankie, maar ek kan nie saamspeel nie. Suiwer omdat die paar bloggers wat ek ken, reeds hier genoem is. Behalwe Slakkelak dalk, en sy hou skool en het ‘n nuwe kleinkind, en en en.

Lewer kommentaar

