Die Lewe · Sommer net

Sondagmiddag Besoeker

Ons het op die stoep gesit toe die sak met die charcoal in, onder die braai, skielik ‘n skuifgeluid maak. By nadere ondersoek vind ons dit:

Opgekrul binne-in die sak met charcoal, onder die braai

Natuurlik wou ek my nat maak, maar ek het ook besef sy (ja, die slangvanger het gesê dis ‘n ‘SY’) gaan niks doen as ons niks doen nie. En laas het almal so tekere gegaan oor die doodmaak van die klein kobratjie, dat ek besluit het die keer moet ons die saak anders hanteer.

Ek bel toe eers die polisie, hulle sê ek moet die brandweer bel. Ons maak beurte om die sak dop te hou terwyl ons rondbel.

Die brandweer gee my ‘n ander nommer en die vrou by die ander nommer gee vir my Rudie, die slangvanger, se nommer. Soos die geluk dit wou hê bly Rudie skaars 5 kilometer weg en binne tien minute is hy daar. Hy bevestig dis ‘n Kaapse Kobra, een van die giftigste slange van die omgewing, maar speel ewe gemaklik met haar op die gras, sodat ek ‘n paar foto’s kan neem.

Dis Rudie se bene wat daar agter die slang uitsteek!

Op een stadium laat los hy haar en sy is blitsvinnig oor die gras en terug stoep toe, waar ek met die kamera staan. Ek het so half opgestyg, voor ek weggehol het, net na ek die foto hier onder geneem het.

Hierna het ons hom gevra om haar maar eerder te bêre en weg te vat!

38 thoughts on “Sondagmiddag Besoeker

    1. Hy het gevra of hy haar moet loslaat in die wingerd, of die veld oorkant ons, maar ek het gesê nee, hy moet haar maar eerder wegvat en elders gaan loslaat. So, ek is nie seker waarheen sy is nie

  1. Oooooooh ê ê. Just one small snake is enough.

    Ek bevuil myselfwers én die slang opsluit, and then I scream like a girl. In daai volgorde….

    1. Ek het ook altyd so gedink, maar ek was nogal verbasend kalm, ek wou haar net so gou moontlik weg hê van die stoep af. Eers wou ek ‘n ander boks oor die boks druk en dan die boks so in die pad af stoot tot tussen die wingerde en dit dan daar los, maar toe dink ek aan die arme plaaswerkers vanoggend😆

      Toe Rudie nou eers daar is en so gemaklik met haar speel, moes ek darem ‘n foto of twee inkry, want mens kry nie aldag so ‘n kans nie. Intussen het ek darem gaan oplees en sou sy gepik het, het mens basies twee ure om te bly leef en moet jy maar maak vir die naaste hospitaal.

      Dit herinner my, ek moet bel en hoor of Stellenbosch se hospitaal teengif aanhou😉

  2. Jinne, Son! DIS nou ‘n opwindende Sondag en definitief ‘n blog werd! Jy is baie bevoorreg. Mens sien nie sommer slange so nie en dit nogal ‘n Kobra. Sou wat wou gee om daar te te gewees het. Slange is koel!🙂

  3. Hoe wonderlik dat jy dit met ons deel dapper Son! dankie dat jullehaar laat leef, arme ding is seker net so natgeskrik soos jy🙂 Ek hou van die Chinese lewensuitkyk, want hulle sou nou weer een of ander geluk oor jou laat kom het omdat ‘n slang (en hoe giftiger hoe gelukkiger!) by jou kom bly het… haal diepasem en skink ‘n groen mamba!

  4. Ag ek sou jou maar aanraai om eerder die onderkleertjies weg te gooi as te probeer wit kry!
    Ek sou my in ‘n ander bloedgroep geskrik het! Whao, moes ‘n ondervinding gewees het?
    En Rudi is koelkop en kalm? Goeiste!!

Lewer kommentaar

