Gedagtes

Studente drywers!

Ja, want hulle is nie bestuurders nie.

As mens vloek, is dit glo omdat jou woordeskat te kort skiet. Of so iets. Wel, ek is wel ter tale en het ‘n uitstekende woordeskat. Maar… Fok! Fok! Fok!

Jy met jou kotsgeel Nissan bakkie! Ek het jou nou so na aan wat bliksem aan donder is amper in jou kas in gery. Is jy MAL om soos ‘n besetene reg voor aankomende verkeer in te draai! Jy het duidelik ook nie eers ‘n halwe gedagte gegee aan jou vriend wat agterop jou oop bakkie sit nie.

As ek net ‘n duisendste van ‘n sekonde stadiger gereageer het, het ek jou in jou maai in gestamp. Weet jy, ek was SO lus en jaag agter jou aan en gee jou ‘n paar snotklappe.

Kyk, ek bly lekker hier in ‘n plek waar ek nooit eintlik wou bly nie, maar ‘n student met ‘n kar is ‘n ongeluk wat ‘n plek soek om te gebeur. Die goed (ja want hulle raak eers mense as hul klaar studeer het en skiet my maar daarvoor) behoort niks meer as ‘n fiets te ry nie en dan ook dalk een met drie wiele.

Eendag is eendag wat ek nog een van hulle uit hul kar gaan sleep en die sleutels in die rivier gooi. Fok, ek bewe nog steeds, laat ek eerder loop.

11 thoughts on “Studente drywers!

  1. Son, jy moet die movie The King’ Speech gaan sien vir tips om te vloek.😆

    King George VI: All that work down the drain. My own brother, I couldn’t say a single word to him in reply.
    Lionel Logue: Why do you stammer so much more with David than you ever do with me?
    King George VI: ‘Cos you’re b… bloody well paid to listen.
    Lionel Logue: Bertie, I’m not a geisha girl.
    King George VI: St… stop trying to be so bloody clever.
    Lionel Logue: What is it about David that stops you speaking?
    King George VI: What is it about you that bloody well makes you want to go on about it the whole bloody time?
    Lionel Logue: Vulgar, but fluent; you don’t stammer when you swear.
    King George VI: Oh, bugger orf!
    Lionel Logue: Is that the best you can do?
    King George VI: Well… bloody bugger to you, you beastly bastard.
    Lionel Logue: Oh, a public school prig could do better than that.
    King George VI: Shit. Shit, shit, shit, shit, shit, shit, shit, shit, shit, shit, shit, shit!
    Lionel Logue: Yes!
    King George VI: Shit!
    Lionel Logue: Defecation flows trippingly from the tongue!
    King George VI: Because I’m angry!
    Lionel Logue: Do you know the f-word?
    King George VI: F… f… fornication?
    Lionel Logue: Oh, Bertie.
    King George VI: Fuck. Fuck! Fuck, fuck, fuck and fuck! Fuck, fuck and bugger! Bugger, bugger, buggerty buggerty buggerty, fuck, fuck, arse!
    Lionel Logue: Yes…
    King George VI: Balls, balls…
    Lionel Logue: …you see, not a hesitation!
    King George VI: …fuckity, shit, shit, fuck and willy. Willy, shit and fuck and… tits.

  2. Son!!! haal gou DIEP asem!!!🙂
    Ekself het Vrydag amper in iemand in ge reverse…. die vrou het net haar kop geskud!! (ek is nie meer ‘n student nie – dalk op pad om ‘n bejaarde te word???)

  3. Die H3 het eendag op sy bike gery en ‘n taxidrywer het hom amper uitgehaal soos hy voor hom indraai. Toe stop hy langs (teen) hom by die robot. En toe draai hy die sleutel en haal hom uit die aansitter. En toe ry hy. En 2 blokke verder gooi hy die sleutel in die bedding op die sypaadjie. Jip. Hy’t dit so gedoen.

    1. Die H3 is ‘n man so na my hart. Ek het eendag in die Paarl, toe ‘n taxi so hop-hop, soos die musiek in hulle tekere gaan en my by die rooi robot net so ligtelik van agter raaktik, uit my kar geklim, na sy deur gestap, dit oopgeruk, hom aan sy kraag getrek-ruk en gevra: “Wat de fok dink jy doen jy? Ry ordentlik!” Hom teruggedruk agter sy stuurwiel, sy deur toegeklap, in my kar geklim en weggery. Jip – ek het regtig.

      Hy het nog ‘n rukkie bly staan, ek dink hy was te geskok oor die wit vrou se chutspa. My niggie, wat saam met my in my kar was, het my vertel sy ry NOOIT weer saam met my nie, want ek is mal. DIS presies hoe mal ek kan raak as mense nie ordentlik bestuur nie.

      So ja, high five aan die H3!

    1. Die probleem kom in as jy Jozi style in Skelmbos gaan probeer bestuur. Liefie reken ek het vir 45minute lank vlot geswets sonder om te stotter. Ek moes daai aand omtrent ‘n vat wyn drink om die slegte smaak uit my mond te kry.

Lewer kommentaar

