Raak gelees

Vier briewe vir Jan Ellis

Ek het met groot afwagting en verwagting na hierdie boek uitgesien. Ek het nog altyd van Steve se musiek gehou en sy poësie is van die beste. Ek respekteer sy talent as kunstenaar, maar hierdie verskoning van ’n boek was vir my ’n groot teleurstelling.

Ek weet daar is baie wat van my gaan verskil, ek weet daar is selfs diegene wat my sal wil stenig oor my opinie. Hierdie boekie se storie maak weliswaar ‘n impak, maar of dit ‘n boek werd was? Ek glo te min. Dalk ‘n novelle iewers in ‘n literêre tydskrif. Niks meer as dit nie.

Vier briewe vir Jan Ellis is Steve Hofmeyr se prosa debuut. Dis ‘n storietjie oor hoe een gebeurtenis iemand se hele lewensloop drasties kan verander. Ek wil my verstout en waag om te sê dat die storie nooit ’n boekvorm sou gesien het as die skrywer enigiemand anders as Steve Hofmeyr was nie.

Nee wat Steve, ek glo jy kan beter as dit doen. Net soos wat ek nie op die veroordeel-wa geklim het toe jou kaskenades op die lappe gekom het nie, gaan ek beslis nou ook nie op die verheerliking-wa van hierdie askies-tog boekie van jou klim nie.

Skryf vir ons ‘n ordentlike storie – ek glo jy kan. Of moet ek nie my asem ophou nie?

Lewer kommentaar

